call us

مشاوره گمرکی و ترخیص کالا

حمل و نقل بین المللی

ترخیص کالا

ترخیص کالا در شیراز

واردات و صادرات

پکینگ و سورتینگ انواع میوه جات ، سبزیجات

به شرکت بازرگانی و ترخیص کالای مسرور خوش آمدید

شرکت بازرگانی مسرور با مدیریتی متمرکز و نیروهای متخصص و با تجربه و توانمندی اطلاعاتی بسیار بالا در زمینه واردات و صادرات ، ترخیص کالا و مشاوره امور گمرگی و با استفاده از آخرین قوانین و مقررات جاری بازرگانی و گمرکی و بیش از 8 سال تجربه عملی موفق در زمینه این امور، آمادگی خود را جهت ارائه خدمات به صنعتگران، فروشندگان و نمایندگی های محترم سایر شرکت ها و اشخاص حقیقی اعلام می دارد.

اهم فعالیت های این شرکت عبارت است از:

پکینگ و سورتینگ انواع میوه جات ، سبزیجات

انجام کلیه تشریفات گمرکی اعم از ترخیص کالا به صورت واردات قطعی و واردات موقت

ترانزیت خارجی و داخلی و حمل و نقل کالای صادراتی و مرجوعی

مشاوره در امر صادرات و واردات

حمل و نقل و بارگیری و تخلیه کالا

اخذ مجوزهای قانونی

انجام ثبت سفارشات و انجام کلیه امور مرتبط

هدف شرکت بازرگانی مسرور همکاری ما با شما جهت توسعه و شکوفایی هرچه بیشتر چرخه صنعت و اقتصاد کشور عزیزمان ایران است

خدمات ما

پکینگ و سورتینگ انواع میوه جات ، سبزیجات

سورتینگ اصطلاحي به معناي درجه بندي و دسته بندي محصولات است. در واقع، سورتينگ محصولات کشاورزي به درجه بندي انواع ميوه ها و ساير محصولات کشاورزي براساس اندازه، رنگ، شکل ظاهري و ساير عوامل و جداسازي ناخالصي ها، ميوه ها و محصولات خراب و فاسد شده اطلاق مي شود در بيشتر موارد، سورتينگ، مقدمه اي براي بسته بندي محصول کشاورزي است؛ ضمن اينکه در بازارهاي ميوه و تره بار جوامع مدرن، به طور تقريبي تمامي ميوه ها و سبزي ها به صورت سورت و ليبل گذاري شده عرضه مي شوند و اين امر سبب تشخيص آسان تر کيفيت محصول توسط مشتري شده و توزيع و عرضه منظم تري را به دنبال خواهد داشت.

ادامه مطلب

مشاوره گمرکی و ترخیص کالا

امروزه اغلب کشورها با یکدیگر مراودات تجاری دارند و به همین دلیل داشتن اطلاعات کافی در زمینه بازرگانی می تواند کمک بسیاری به تاجران بکند. برقراری ارتباط با کشورهای دیگر وآغاز یک فعالیت بازرگانی نیازمند آشنایی با مراحل ورود کالا، منابع تهیه کالا، آشنایی با شرایط پرداخت، مقررات متحدالشکل اعتبارات اسنادی، گشایش اعتبار، انواع بیمه حمل و نقل، بازرسی کالا، اسناد حمل( از قبیل بارنامه، قبض انبار، اینویس، پکینگ لیست و …)، بارنامه، عدل بندی، گواهی بازرسی و مراحل ترخیص کالا دارد. همچنین تصمیم گیری در خصوص شروع یک فعالیت تجاری مستلزم این آشنایی ها و برآوردی از هزینه های مرتبط به خرید و فروش اعم از قیمت کالا ، هزینه های حمل ، هزینه های گمرکی و … دارد.

ادامه مطلب

حمل و نقل بین المللی

پس از اتمام فرایند خرید کالا، مرحله ی بسته بندی کالا، بازرسی و در نهایت حمل و نقل آن به کشور خریدار آغاز می شود. گسترش روش های حمل و نقل بین الملل در دهه های اخیر موجب رونق بیش از پیش تجارت شده است. انتخاب مناسب ترین مبنا و روش حمل و نقل از این جهت حائز اهمیت است که مانع از ضرر به منافع صاحب کالا می شود.

تیم بازرگانی و ترخیص کالای مهرزاد مسرور  به دلیل سابقه بلند مدت و ارتباطات قوی و بهره گیری از تجارب کارشناسان مجرب و متعهد تاکنون نقش ارزنده‌ای نه تنها در امر ترخیص بلکه حمل و نقل کالای تجار و بازرگانان عزیز ایفا نموده است.

از جمله ی خدمات شرکت ترخیص کالای مسرور می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- حمل و نقل بین المللی کالا از تمامی نقاط دنیا و ترخیص آن از تمام گمرکات کشور

- مشاوره در بارگیری و بارچینی کالا در مبدا

ادامه مطلب

ترخیص کالا

ترخیص کالا یک روند غیر قابل اجتناب در تمامی گمرک ها است که به هدف صادرات و واردات، توسط صاحب کالا یا نماینده ی قانونی وی صورت می‌گیرد.به عبارتی، ترخیص کالا شامل انجام تمام تشریفات و مراحل گمرکی مربوط به کالا جهت خروج آن از اماکن گمرکی است. فرایند ترخیص کالا که فرایندی است شامل تهیه آماده‌سازی و ثبت اسناد و مدارک به صورت فیزیکی یا الکترونیک و محاسبه هزینه‌ها شامل مالیات، سود بازرگانی و حقوق گمرکی و دیگر تسهیلات ارائه شده به واردکنندگان و صادرکنندگان می‌باشد، باید توسط یک کارگزار با تجربه و معتمد انجام شود و در غیر این صورت می تواند سرمایه شما را در معرض خطر غیر قابل جبران قرار دهد.

ادامه مطلب

واردات و صادرات

به عمل خرید کالا از کشور تولید کننده و حمل و نقل آن از راه تجاری به قلمرو گمرکی کشورمقصد، واردات کالا گفته میشود که واردات خود به تنهایی به چند شاخه تقسیم می گردد: ورود قطعی ، ورود موقت و واردات موقت برای پردازش. واردات قطعی به زبان ساده وارداتی است دائمی، و واردات به صورت موقت با اهداف معینی به کشور وارد میشوند.مثلا کالایی که صرفا جهت نمایش به یک نمایشگاه اورده میشود. در ورود موقت برای پردازش، کالا به طور موقت به قلمرو گمرکی وارد میشود تا ساخته، تکمیل، تعمیر و یا فرآوری شده و صادر گردد.

ادامه مطلب

آخرین مقالات

مسیـــــــــــــر را برای شمــا همــوار میکنــیم

همکـــاران مـا در شرکت بازرگانی و ترخیص کالای مسرور بی وفــقه در تلا شــــند تا بدون اتـــلاف وقت و با بهره گیـــری از ربع قـــرن ســـابقه ، کالاهای مشتریان خود را در اســـرع وقت و با بهترین شــــرایط قـــانونی و اقتصــادی به صاحبین کالا تحــــویل نمــایند